OK Raseborg söker nya spelare

Grenen är orientering, teamets hemort: Raseborg och västra nyland och serie Orientering. Teamet har 107 medlemmar och kalendern har 0 kommande träningar eller spel.

OK Raseborg önskar dig välkommen till vår verksamhet. Vi trivs i naturen och med varandra. Alla kan vara med njuta av skogen och fina träningar. Vi deltar med lag i många fina stafetter. Du kan vara med som deltagare, supporter, ledare eller chaufför. Alla behövs.
Med att betala vår medlemsavgift kan du vara med i allt!

Välkommen med i teamet. Dessa teamsidor har sist använts 10 månader Se träningstidtabellen i teamkalendern och ytterligare information på teamets hemsidor. Det krävs ett lösenord för att gå med i detta team. Du får lösenordet från managern eller tränaren.. Är du en spelare? Gå med i teamet!
  Visa fler spelarsökningar i spelarbörsen.
OK Raseborg: kokoonpano